Lirik

Lirik A Change Is Gonna Come | Situs web menawarkan lirik terbesar di Indonesia

Apakah Anda mencari lirik A Change Is Gonna Come bukan? Jika demikian, silakan lihat sekarang.

Lirik A Change Is Gonna Come.

[Intro] You look good out there, baby

I was born by the river in a little tent
Oh, just like the river, I been running ever since
It’s been a long, a long time coming
But I know a change is gonna come
Oh, yes it will, look it here

It’s been too hard living and I’m afraid to die
Look it here
Cuz I don’t know what’s up there beyond the sky
It’s been a long
I wish I could come out there where you are baby
A long time coming but I know
Look it here
A change is gonna come, oh yes it will
Look it here

Let me say one more thing
I go to the movie and I go downtown
But I don’t like it here
Somebody keep telling me oh boy, don’t hang around
It’s been a long, a long
If anybody know what I’m talking about
Lemme see you wave your hands
I know a chance gonna come, oh yes it will
But I gotta take, say this here

Then I go to my brother, yes sir
And I tell ’em, I say brother help me please
But he winds up knockin’ me
He knocks me back down, back down on my
Oh there’s been times that I fall
Somebody say yeah
Life could pass me on, no no
I know I’m able, I’m able, I’m able
I’m able to carry on
It’s been a long, good God almighty
A long time coming but I know, yeah
A change is gonna come, oh yes it will
Look it here, one more time

Then I go to my brother
Somebody take your hands back and forth like this
Everybody, everybody
You sittin’ in the first balcony too
All over the auditorium tonight
But he winds up knocking me down, my
Back down on, back down on my knee oh

I’ve been down but I thought I could last
Oh, I know I’m able, I’m able, I’m able
I know, I know, I know a change gonna come
And oh yes it will
Somebody say yeah
You all back here, lemme hear ya say yeah
Somebody say oh yeah
Somebody say oh yeah
Somebody say yeah
Whoa, right on

Bagaimana lirik A Change Is Gonna Come dicari.

#Change #Gonna.

A Change Is Gonna Come.

Anda dapat melihat lebih banyak lirik di sini:
Lihat lirik lainnya di sini
.

Semoga Anda mendapatkan lagu yang bagus. We berharap informasi tentang lagu-lagu yang kami sediakan lebih bernilai.

Unjani Laksita

Halo, nama saya Unjani Laksita. Saya seorang pencinta musik, jadi saya membuat website ini untuk memberikan informasi tentang musik kepada semua orang. Informasi musik meliputi: lirik, akord lagu, dan banyak trek baru terbaik. Kami berharap informasi musik yang saya berikan berharga untuk Anda. Terima kasih banyak

Related Articles

Tinggalkan Balasan

Alamat email Anda tidak akan dipublikasikan. Ruas yang wajib ditandai *

Back to top button